Kome je do morala u politici, neka ide u NSPM

O crvenoj liniji, ili o dve nedopustive greške predsednika Tadića

Komentari (35) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 sreda, 24 novembar 2010 21:29
Boris
Amin.I još nešto Predsednik ove zemlje ne bi trebao da oblast Raške naziva Sandžakom - nazivom turskih osvajača.
Preporuke:
0
0
2 sreda, 24 novembar 2010 21:50
Lule
Šta Boris Tadić i vlada čine za Srbe iz Crne Gore?
NIŠTA!
Koliko se u Srbiji priča i razmatra o nama?
NIMALO!
Preporuke:
0
0
3 sreda, 24 novembar 2010 22:02
Tata-mata
Tadić je sam za sebe rekao da je "prosrpski predsednik". Tako je, opet ničim izazvan, zapravo eksplicitno priznao da on nije srpski predsednik.
Preporuke:
0
0
4 sreda, 24 novembar 2010 22:42
Ljuba
"Što se tiče Srbije, svi koji govore crnogorskim jezikom imaju pravo da uče taj jezik i da ga upotrebljavaju", rekao je predsednik Srbije.

Evo, za početak, da vežbaju ( građani Srbije-Crnogorci-montenegrini ):
"Primeri upotrebe slova Ć: ćutra, ćever, ćeme, oćetiti, ćeđeti, ćekira, ćenka, ćenokos, ćekirati, ćera, ćerav, poćekotina, ćeći, ćetiti, paći, Ććepan (ime), Ćekloća (prezime), Paćeglav (toponim), Ćenica (toponim), Ćata (nadimak)...

Primeri upotrebe slova Z': iz'utra, z'enica, iz'esti, iz'elica, z'akati, iz'ljeći, z'atiti, z'đeljati, koz'iji, koz'etina, z'evati, Z'ajo (ime), Koz'ević (prezime), Z'agora (toponim), Z'ale (nadimak)"...
Preporuke:
0
0
5 sreda, 24 novembar 2010 23:03
Ljuba
...Danas je Internacionalna Organizacija za Standardizaciju ISO - radna grupa ISO 639, glasala protiv ubacivanja Crnogorskog jezika u svoju listu jezicnih kodova....
http://blog.b92.net/text/16612/Montenegrin-Language/
Predsednik da uputi oštar protest gorepomenutoj radnoj grupi!
Preporuke:
0
0
6 sreda, 24 novembar 2010 23:06
Goran Jevtović
Dobro jutro braćo Srbi i sestre Srpkinje!
Preporuke:
0
0
7 sreda, 24 novembar 2010 23:06
paja patak
Nemam običaj da hvalim tekstove, jer smatram da je dobar tekst sam sebi dovoljna pohvala – ali ovaj moram! Nažalost, kao što i autor kaže: „...Perpetuiranje laži i „prelamanje mozga“ stara je tradicija Balkana. I ono je uvek uvod u ostale balkanske tradicije, one kojima nijedan od balkanskih naroda ne bi trebalo da se ponosi... “. Crvena linija? Ima ih mnogo – zavisno od kriterijuma koje postaviš, ali Tadić i njegovi (a oni nemaju ni kriterijuma, ni stida, ni srama) su ih sve već odavno prešli.... i, nikom ništa!
Preporuke:
0
0
8 četvrtak, 25 novembar 2010 00:44
TOPOLj
I ja se pridružujem gospodinu Goranu Jevtoviću:Dobro jutro braćo Srbi i sestre Srpkinje!A onako uz put,samo Srbiji može da se dogodi Boris Tadić i nikome više na ovome svijetu.E moja naivna Srbijo.Dalje je suvišno komentarisati.
Preporuke:
0
0
9 četvrtak, 25 novembar 2010 01:35
Marko
Ali predsednik Tadic uziva ogromnu popularnost. Podsecam vas da su ga gradani Srbije izglasali za predsednika na izborima.
Preporuke:
0
0
10 četvrtak, 25 novembar 2010 01:37
slobodan45
šta ste rekli?koliko nedopustivih grešaka, predsednik ima!?
Preporuke:
0
0
11 četvrtak, 25 novembar 2010 01:54
Ko koga pretvara u monstruma?
"Tadića njegovi politički protivnici pretvaraju u političkog monstruma sa taman toliko prava, sa koliko ga njegovi saborci uzdižu bezmalo na pijedestal 'svebalkanskog vođe.“ Sve u svemu, izvrstan i ostrouman tekst, ali nije trebalo da i Skrbic donekle "amnestira" Tadica, kao sto cini navedenom recenicom! Naravno da je Tadic daleko od bilo kakvog, ne samo balkanskog nego i srpskog vodje. Napokon, "moc" koju on ima nije izvorno njegova - on je ima samo toliko koliko je dobije od svojih gazda iz ambasada u Beogradu i nizih poslanstava u Briselu, Vasingtonu, Berlinu (tolika mu je vaznost!). Medjutim, gospodine Skrbicu, vec ono sto Vi navodite - a dalo bi se navesti jos mnogo sta drugo - uistinu pokazuje da Tadic cini monstruozne stvari, sa najopakijim mogucim posledicama po Srbiju! Utoliko njega niko ne "pretvara" u "politickog monstruma" - on se u to sam pretvorio! I utoliko ste Vi mogli i morali postedeti kriticare naseg monstruoznog prosrpskog predsednika, umesto sto ponistavate njihove cestite, neretko i herojske napore da se u monstruoznoj zemlji Srbiji opet pocne slobodno disati, ziveti i misliti! Radi se o nasem opstanku, koji nam monstrumi ugrozavaju. Kojim biste Vi imenom da ih zovemo?!
Preporuke:
0
0
12 četvrtak, 25 novembar 2010 03:31
Max
Vrhunska dostignuca nihilizma novijeg doba - Borislav Tadic.
Podsjeca me na slijepog vodju koji je izasao is Domanovicevih satira.
Sto losije po srpski narod to vodja bolje izgleda.
Da li u ovoj lakrdiji i mi srbi imamo odgovornost?
Svi mi koji ga biramo po drugi put da jasi. Pa neka nas zajase jos koji put i zasluzili smo. Jos cemo dosta gorcine dozivjeti od ovog nepromisljenog puzavca.
Opametimo se Srbi. Birajmo osvjedocene patriote, koji svoj patriotizam djelom pokazase, pa onda da nas vodi. Nemojmo ponavljati greske da biramo slucajnog putnika prolaznika za naseg vodju. Domanovic nije uzalud napisao "Vodju"
Preporuke:
0
0
13 četvrtak, 25 novembar 2010 06:22
Boba Borojevic
Gospodin predsednik Tadic je u razgovoru za Russia Today izjavio da je u Srbiji najopasniji "hriscanski fundamentalizam".

Mozda bi za to trebalo da odgovara ili bar da ga neko od poslanika u Skupskini Srbije javno upita sta on to govori i tim govorom mrznje sta misli da kaze?

Ili je zbog toga poceo sa temeljnim razbijanjem SPC!?
Preporuke:
0
0
14 četvrtak, 25 novembar 2010 10:56
drasko
Autor je savrseno u pravu da je potreban samo zdrav razum i licni integritet a toga u nasoj politici najmanje ima. Kad bi bar postojao strah od Boga manje bi nasi politicari lupali medjutim, oni su sklopili ugovor sa djavolom i NEMA NAZAD!
Preporuke:
0
0
15 četvrtak, 25 novembar 2010 11:31
rb
BT jeste velika obmana koja je naturena (već prethodno) obezumljenom narodu, ali nikako nije ni prva ni poslednja. I zato ne treba isticati "dozivanje naroda pameti", ili već kako to neki komentatori formulišu. Biće takvih obmana i prevara još. I za to ne treba kriviti (samo) narod. Stvari treba razumeti (i promeniti) u korenu, a u ovom slučaju koren je - povratak ka izvornoj demokratiji. Ta izvorna demokratija podrazumeva ukidanje partokratije, za šta je prvi preduslov vraćanje na većinski izborni sistem a drugi ukidanje finansiranja partija iz budžeta. Našu pažnju i snage moramo zato usmeriti na ostvarivanje tih preduslova. Sve drugo pokazaće se tada kao efemerno, uključujući i ovog ili nekog drugog predsednika, ili premijera, ili ministra. Naravno, ni ta borba neće biti laka, niti će to automatski dovesti do blagostanja (materijalnog i drugog). Kao što, uostalom, ispravno zaključuju i ističu i evrokritičari - ulazak u EU ne bi doveo do blagostanja (ali u tom slučaju - nikako, pogledajmo Bugarsku i Rumuniju!). Još se pred ovim narodom nalaze teške borbe.
Preporuke:
0
0
16 četvrtak, 25 novembar 2010 12:12
mačak garfild
Poznati ruski sineast Nikita Mihalkov je nedavno objavio (prilično oštro kritikovan) «Manifest prosvećenog konzervatizma». On je, nažalost, ostao skoro nezapažen u srpskoj javnosti, mada bi mogao da se koristi bar kao povod i inspiracija za nešto slično i u Srbiji. Navodim samo jedan deo koji ima izvesne veze sa kvalitetom državnika i «crvenom linijom»:
„...Smatramo da nam je glavni zadatak da vršimo izbor ljudi koji “stupaju na vlast“ po kvalitetu, i učinićemo sve kako bi osigurali visok moralni autoritet vlasti – a taj nastaje kao rezultat moralnog autoriteta konkretnih ličnosti koje su pozvane da rukovode državom.
Zahtevamo profesionalizam i čestitost od svih ličnosti čija je dužnost da nam upravljaju državom i očekujemo od njih doslednost, odlučnost i odgovornost u vršenju političkih, ekonomskih i pravnih reformi...“
Lepo rečeno, ali – gde ćeš takve naći? Ni siroti Diogenes nije uspeo – čak ni u sred dana sa upaljenom svećom “da nađe Čoveka“. Tadić i njegova koalicija – baš kao ni njihovi politički suparnici ne zadovoljavaju nijedan od kriterijuma ni Mihalkova, ni Diogenesa – pa kako od njih očekivati da ne pređu “crvenu liniju“ koju, uostalom, nisu u stanju ni da definišu. A i kad bi je definisali, to bi učinili samo zato da je stalno pomeraju i ubeđuju svoje naivne birače kako je se dosledno drže. A njihovi birači? Zna se... oni će i dalje, na svoju pogibelj, glasati za njih.
Preporuke:
0
0
17 četvrtak, 25 novembar 2010 12:19
jevropljanin
Srbi nisu imali izbora. Mogli su da biraju Borisa Tadića ili Borisa Tadića u telu Tome Nikolića. Po mojem sudu, sve bi bilo isto i da je Toma umesto BT.
Preporuke:
0
0
18 četvrtak, 25 novembar 2010 12:30
Velimir
Odlicna ali blaga analiza coveka koga su nam podarili DS i kamarila.Ono sto bi sazeto mogao covek o njemu reci, oprosti mu Boze,njegova
nedoucenost i nepoznavanje naroda i istorije nad
kojim je momentalno,je uvreda za narod,a ujedno i
za cudjenje da je Srbima toliko ispran mozak,kada ga trpe.
Preporuke:
0
0
19 četvrtak, 25 novembar 2010 13:21
Visarion
Naravno.To se moralo reći i baš tako u brk svima, ne samo njemu.
Potrebna je naša samosvest a ne učenički status i pristanak na basnoslovlje laži od kojih su sve te zemlje načinjene.Mi nemaljmo prava da se izvinjavamo.Mi smo ih isčupali iz tuđinskih kandži, mi smo im dali osećaj da mogu sami,.Mi smo žrtveni jarci obe te Jugoslavije, mi smo položili tolike živote u oba rata toliko da sada nemamo moć da se nacionalno obnavljamo, mi smo se ovde na Balkanu borili protivu Turaka, protivu Bugara, protivu obe i Austrougarske i Berlinske soldateske.Grešili smo što smo to činili ali prema onima našim precimka koji su za njih ginuli.Oni bi morali da skidaju kapu srpskom geguli koji je oslobađao Muru i učinio od njih narod a ne bečke konjušare.I strašno je što su nas zbog svega toga doveli u pozicuiju da od njih treba bilo šta da učimo, da verujemeo da su proizvodi Gorenja najbolji na svetu.Kakav je taj svet ako su slovenački frižideri najbolji.Oni su nas svojim imitacijama sveta utulili, oni i Hravati.Sad će nas učiti političkim ofanzivama i Šiptari .Evo na nas motku podižu i Muslimani takozvani bošnjaci, kao da Srbi iz Bosne nisu isto tako bošnjaci i zvali smo ih Bošnjama a to nije ime za naciju nego ime za geografsko poreklo.I mi pristajemo.Kako smemo.Dokle smo to stigli.I dobro je da im se kaže: dosta. Od onih koji su ih u jednom ratu osklobodili i ujedinili a u drugom su te svoje oslobodioce oni porobili.Šta će nam taj evropski sitniš.Da se hrabri kako je veliki time što može od Srbije da načini svoju koloniju.Zar smo zaboravilki na istinu "Golema mačku goveđa glava" i da sve slavine onima koji su na lažima pravili svoje domovine bar kad smo mi u pitanju zatvorimo.Mi možemo bez njih, oni neka vide šta će sa svojim gorenjem bez nas.Tako treba gospodine Jeftoviću
Preporuke:
0
0
20 četvrtak, 25 novembar 2010 13:26
Visarin
Izvionjavam se .Tekst na koji se ovo odnosi napisao je Nevenko Škrbić a ne nikakav Jeftović kako sam ja greškom u svom komentaru rekao.
Preporuke:
0
0
21 četvrtak, 25 novembar 2010 14:40
Novosađanka
Prilog biografiji lika i nedela "prosrpskog predsednika":

"Hrvati vozili Tadića u Peć"
"Predsednik Boris Tadić na svečano ustoličenje patrijarha Irineja u Pećku patrijaršiju došao je helikopterom „mi-171“ Oružanih snaga Hrvatske, koji je u okviru Kfora predviđen za podršku jedinicama za razbijanje demonstracija i kontrolu nereda!"

http://www.alo.rs/vesti/31605/Hrvati_vozili_Tadica_u_Pec
Preporuke:
0
0
22 četvrtak, 25 novembar 2010 14:55
Toreador
Kao što neko reče, samo se Srbiji može desiti Boris Tadić.
Preporuke:
0
0
23 četvrtak, 25 novembar 2010 16:48
Mari Toreadoru
Kao što neko reče, samo se Srbiji može desiti Boris Tadić.
Da, samo zato što za njega glasaju oni s njegovom životnom "filozofijom": jesti pečene ševe koje padaju sa EU-nebesa!
Vas srdačno pozdravljam!
Preporuke:
0
0
24 četvrtak, 25 novembar 2010 20:25
Duško Milošević
Prilog ostalim štetama koje taj pravi:
"Zajedničke ambasade sa CG"...Sa državom koja je priznala Kosovo!!!Pre neki dan reče i osta živ.
"Više me brine nestašica mleka, nego pitanje Kosova!!!!!". Skoro je, tako nekako, negde rekao, NIKO iz medija (ili ja nisam video)nije reagovao. Već je postalo zastrašujuće, koliko ga očigledno uopšte ne interesuje mišljenje javnog mnjenja, koje je ovakvo kao što su komentari. Siguran sam i da ne razmišlja o novom mandatu. Zna da bi sigurno izgubio, makar i kad bi mu BENZISKA PUMPA bila konkurent. OSNOVNO PITANjE JE: Kako sprečiti ŠTETOČINU da do kraja OVOG mandata polomi sve živo po Srbiji? Kao da ga neko, svetski mnogo jak podržava da izdrži još malo i dobiće nagradu (možda Nobelovu, za "Uspostavljanje trajnog mira na Balkanu"). MOŽE LI IKO ORGANIZOVATI POTPISIVANjE PETICIJE ZA ODLAZAK OVE ŠTETOČINE?
Preporuke:
0
0
25 četvrtak, 25 novembar 2010 20:53
SJ
Pod hitno da gospodin Tadić ode u Austriju i da Austrijancima objasni da imaju pravo učiti i govoriti austrijskim jeѕikom, Amerikancima da isto tako imaju pravo na svoj američki jeѕik itd. itd....
Preporuke:
0
0
26 četvrtak, 25 novembar 2010 23:24
Sremir
I pre izbora za pretsednika,znali smo i ko je i odakle je,i"zasluge"za Srbiju i kako je obavio neke funkcije sve do ministra odbrane.Mi,Srbi smo narod nepismen i neprosvećen,zato nam se dogadjaju tadići.KO ne veruje,neka pogleda TV...Selo gori a baba(tipicna drustvena dekadencija,gde reziser i glavni glumac pravi od srpskog sela vasar).....Kviz Slagalicu "Spojite gradove sa drzavama"i ino...Žikinu šarenicu i da ne nabrajam. Samo se nama moze dogoditi pretsednik Tadić.
Preporuke:
0
0
27 petak, 26 novembar 2010 00:52
Radisa
Strasno je sta nas predsednik radi i govori zadnjih godina. Tacno je da je izbran voljom naroda i da je uzivao veliku popularnost, ali se to menja iz dana u dan. Od velike popularnosti sigurno klizi u veliko razocarenje i nepopularnost.
Preporuke:
0
0
28 petak, 26 novembar 2010 02:13
Jovo
Zapade mi u oko recenica da smo "svi jednako daleko od evropskog duha i zapadnih vrednosti"i to u clanku koji velica istinu nasuprot lazi.Ako su "zapadne vrednosti"bile u modi u 18 i 19 veku,u 20 i 21 veku su postale potpuna suprotnost tome i pretvorile se u golu laz i propagandu,nasilje i zlocin.Ako smo slepi za Tadiceve greske,slepi smo i za takozvane zapadne vrednosti.
Preporuke:
0
0
29 petak, 26 novembar 2010 16:12
Radoman
"Pravo jednog naroda da se zove Bosnjacima ne mozemo da sporimo". To je tacno ako se odnosi da ljude islamske veroispovesti koji zive u Bosni ili su poreklom iz Bosne. Ali, zasto se kod nas upotrebljama termin "Bosnjaci" za autohtono slovensko stanovnistvo koje je nekada u proslosti, milom ili silom, prihvatilo islam. Oni ni njihovi preci ne poticu iz Bosne. Upotreba termina Bosnjak u Raskoj oblasti, ima itekako politicku pozadinu, sto se vidi i u cinjenici da mnoge politicke partije u svom nazivu imaju tu odrednicu. Uostalom, gde ste taj termin g-dine Skrbicu pronasli u Ustavu R. Srbije ili u nekom zakonu. Slicno je i sa terminom Sandzak, umesto Raska oblast, ali o tome drugi put.
Preporuke:
0
0
30 petak, 26 novembar 2010 20:06
Vesna au
Da, sve je to lepo receno...ali zaboga, predjite vec jednom sa reci na delo gradjani Srbije! Tadic ocigledno mari za Srbiju koliko i za, recimo, Svazilend, ali vi koji ste ga legalno izabrali sada cutite I ne radite ama bas nista da ga sklonite sa cela drzave. Nije vas mrzelo da lupate u serpe Pre deset godina, a sta sada? Razmislite dobro kakvu buducnost ostavljate svojoj deci, ili vas mozda vise I nije briga. Na izbore!
Preporuke:
0
0
31 petak, 26 novembar 2010 20:20
Tomislav Milanović
Podatak da u Srbiji posluje 200 hrvatskih firmi a u Hrvatskoj samo jedna srpska (SWISSLION TAKOVO)dovoljna je potvrda trenutnih srpsko hrvatskih odnosa. Pokazalo se da smo po ko zna koji put namagarčeni i što je još gore, nikakvu pouku iz toga nismo izvukli, što je jako, jako poražavajuće, da ne kažem da je sa aspekta razuma, ravno idiotizmu. Pitam se, šta bi još trebalo da nam se dogodi da bi konačno shvatili neke stvari?
Interesuje me, da li gospodin Tadić zaista veruje da će najnovijim diplomatskim aktivnostima promeniti hrvatsku svest? Ako tako misli, u velikoj je zabludi. Njihova svest se jedino može promeniti recipročnim merama. Na primer: hrvatske firme koje posluju u Srbiji, sa 200 skinuti na jednu, pa, draga braćo Hrvati, koliko vi nama, toliko mi vama. Ako vam je stalo do poslovanja, izvolite! Ali, nažalost, problem je u tome, kako i sam autor teksta kaže, nema CRVENE LINIJE i u tome je suštinski problem.
Preporuke:
0
0
32 subota, 27 novembar 2010 00:21
Tomislav Milanović
Evo jednog očiglednog primera kako se na državnoj televiziji manipuliše informacijama.
Prilikom posete Hrvatskoj gospodin Tadić je izjavio da se srpski privrednici žale na diskriminaciju. Na to je gospodin Josipović odgovorio da nije tačno da Hrvatska ne želi srpski novac, a što se tiče diskriminacije rekao je da je to tačno i dodao da je toga bilo i sa hrvatske i sa srpske strane.
Na našoj državnoj televiziji je to objavljeno tako da onaj ko sluša tu vest stiče utisak da je diskriminacije bilo samo sa hrvatske strane. Ispada da Josipović u tom kontekstu Srbiju nije ni pomenuo, što uopšte nije tačno. Na izgled samo sitnica, međutim, da li je baš tako?
Preporuke:
0
0
33 subota, 27 novembar 2010 21:29
Nikola
Uh čoveče, pa ti si ga satro. Više mu ništa ne treba. B R A V O.
Preporuke:
0
0
34 nedelja, 28 novembar 2010 00:41
Turas
Interesantno da mlogi medju nama,za razliku od Domanovicevog"VODJE"znamo kakav je nas vodja, a dalje ga pratimo uprkos nadolazecoj tragediji.Dali je u pitanju nekakav samoubilacki nagon ili masovni mazohizam.Ili nas to stvarno vuku nebesa?
Preporuke:
0
0
35 subota, 04 decembar 2010 05:15
Giljam Dade Dudureste
Marko je u pravu kad kaže da je činjenica da je Tadić u stvari veoma popularan jer je za njega glasala ogromna većina birača.

Birali ste, evo vam ga.

Ko kod mene u kuću uđe sačeka ga slika i znak odmah sa vrata da ja nemam nikakve simpatije za komuniste, i ko me zna, zna da mrzim crveno i u tragovima.

Ali moram da kažem i da priznam (oprosti Đenerale) da su u poređenju sa ovima koji su danas na vlasti, komunisti su bili male mace. Zlato. Narodna dobrobit. U poređenju s njima ovi koji danas vladaju Srbijom su bedna grupa građana koji sebe nazivaju političarima. Ova gomila harangera i političkih neznalica na čelu sa ovim izrodom Tadićem prodaju narod i zemlju za sitne pare i za tuđu korist, a Srbija trpi jer tako hoće, jer Srbi i Srbija su tako često sami sebi najveći neprijatelji.

A koga da krivimo? Vatikan? Ameriku? Nemce? Pa je li Papa glasao na izborima 5 miliona puta? Je li vam DŽordž Buš ubacivao glasačke listiće u kutije? Jesu li vam Nemci brojali glasove i krali glasove kao na izborima na Haitiju?

Voleo bih da verujem da zaslužujemo mnogo, mnogo bolje, ali činjenice me uvek poraze i spuste na zemlju, i kažem sebi po sto hiljaditi put KOJEKUDE, SRBIJO?
Preporuke:
0
0

Anketa

Da li će, po vašem mišljenju, „Zajednica srpskih opština“ na KiM biti formirana do kraja 2023. godine?
 

Republika Srpska: Stanje i perspektive

Baner
Baner
Baner
Baner
Baner
Baner